Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ


Ο Τοτός και ο Μπόμπος εξετάζονται από το δάσκαλο τους. Ο Μπόμπος βγαίνει από την αίθουσα και λέει στον Τοτό:
- "Η πρώτη απάντηση είναι 1821, η δεύτερη Θεόδωρος Κολοκοτρώνης και η τρίτη δεν ξέρουμε ερευνάται ακόμα."
Μπαίνει στην αίθουσα ο Τοτός και τον ρωτά ο δάσκαλος:
- "Πότε γεννήθηκες;"
- "Το 1821!"
- "Πως σε λένε;"
- "Θεόδωρο Κολοκοτρώνη!"
- "Μα καλά τι λες, τρελάθηκες;"
Δεν ξέρουμε, ερευνάται ακόμα

- Ο δάσκαλος: Κωστάκη, κλείνε μου το ρήμα τρέχω.
Και ο Κωστάκης: τρέχω, έτρεχα, σκόνταψα, έπεσα. Χτύπησα, έκλαψα, σηκώθηκα και έφυγα.

Η δασκάλα έβαλε στα παιδιά να γράψουν μια έκθεση, που να τελειώνει με τη φράση¨Μάνα είναι μόνο μία.¨
Όλα τα παιδάκια έγραφαν η μαμά μου με αγαπάει, με φροντίζει και στο τέλος ¨Μάνα είναι μόνο μία¨
Ο Τοτός έγραψε: ¨μια μέρα ήρθε στο σπίτι μια φίλη της μαμάς μου. Η μαμά μου, τη ρώτησε τι θα πιεί και η φίλη της απάντησε μια κόκα κόλα. Τότε η μαμά μου ,μου είπε να φέρω δύο. Όταν πήγα στο ψυγείο είδα
ότι υπήρχε μόνο μία κόκα κόλα και φώναξα :
¨Μάνα, είναι μόνο μία!

¨Στο μάθημα της Γεωγραφίας:
- Τάκη, για δείξε μας στο χάρτη πού είναι η Αμερική.
- Εδώ!
- Μπράβο παιδί μου.
- Τώρα εσύ Νατάσσα, για πες μας, ποιος ανακάλυψε την Αμερική;
- Ο Τάκης!!

Πως μπορείς να σκοτώσεις μια ξανθιά αεροσυνοδό;
Απλά την ρωτάς ενώ το αεροπλάνο βρίσκεται στον αέρα "τι καιρό κάνει έξω;"
Κι αυτή φυσικά ανοίγει την πόρτα για να δει!!!
Διονυσία Κουτ.ΣΤ2

2 σχόλια:

  1. ΤΑ ΑΝΕΓΔΟΤΑ ΗΤΑΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΕΑ ΓΕΛΑΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΙΧΗ ΜΟΥ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΗΤΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΝΑΤΑΣΑ,ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ,ΠΙΟΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ? O TAKHS!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ. ΗΤΑΝΕ ΠΟΛΥ ΑΣΤΙΟ. ΜΑΡΙΟΣ ΖΛΑ.ΣΤ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ αστεία είναι τα ανέκδοτα! Έσκασα στα γέλια! Πιο αστείο απ' όλα μου φάνηκε το ανέκδοτο στο οποίο ο δάσκαλος είπε στον Κωστάκη να κλίσει το ρήμα τρέχω!!!

    Όλγα - Μαρία Στ. ΣΤ'2

    ΑπάντησηΔιαγραφή