Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

<< O FLYER ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ>>





Τζα! Τι μου κάνετε? Εγώ είμαι περίφημα! Σκεφτόμουν όλη τη διάρκεια της αναμονής του 5ου τεύχους της Αστερόσκονης αν θα πρέπει να ξαναγράψω στην εφημερίδα… Μια, βαριόμουν την άλλη σκεφτόμουν ότι έχω μπόλικες ιδεούλες να εκφράσω, αλλά τελικά ξαναχτυπώ απ’ ότι βλέπετε. Έχω και κέφια… Γιούπι!!!
Για να δούμε έχω κανένα νεάκι? Την αφίσα- κόμικ με τις φατσούλες μας σε επαγγέλματα την παρατηρήσατε? Πλακίτσα δεν είχε? Χι, χι ☺!!! Θυμάστε που τα καλά τα αγοράκια «απέργησαν» κιόλας? Κανονικά μετά την επίσκεψη στο γραφείο του κου. Διευθυντή και το μάθημα που τους έγινε με βάση τη σημασία της απεργίας θα έπρεπε να γράψουν έκθεση πάνω στο θέμα. Αφήστε, που απειλούσαν να κλειδώσουν στην τάξη τα κορίτσια εάν δεν απεργούσαν κι αυτά. Τι άλλο θα ακούσουμε? Πώς σας φάνηκαν τα ποντιακά, το ζεϊμπέκικο και το χασάπικο? Εγώ γελώ με τη ψυχή μου κάθε φορά που τα χορεύουμε. Άντε να δούμε πως θα καταφέρουμε να συγχρονιστούμε με άλλες 3 τάξεις! Α, και κάτι ακόμα. Ξεσκονίστε και λίγο το Λάζαρο. Τον έχει φάει η σκόνη.
Ώρα να πέσουν τίτλοι τέλους. Άμα προλάβουμε – πρώτα ο Θεός- και κάνουμε και άλλο τεύχος ( σκούρα τα βλέπω) θα επανέλθω. Για καλό και για κακό σας αφιερώνω τα τραγούδια ♫¨ «το τραγούδι της ερήμου»,το «φίλοι για πάντα» και το «Σαν ταινία παλιά»!!!!
Πέρασα υπέροχες στιγμές μαζί σας… Τα λέμε…
Flyer
( ή αλλιώς Θεοδώρα Παπάζη)

Υ.Γ. Α, και καλό Πάσχα!!! Τσουγκρίστε και κανένα αυγό πασχαλινό για εμένα!!!

1 σχόλιο:

  1. Έχεις απόλυτο δίκιο. Το χασάπικο και το ζεϊμπέκικο έχουν λίγες δυσκολίες. Όσο για το ποντιακό είναι πανδύσκολο.Ελπίζω κι οι φετινές έκτες να τα πάμε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή