Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Βροχή από πεφταστέρια το Σαββατοκύριακο


Οι Ωριωνίδες κορυφώνονται τα χαράματα του Σαββάτου στο βόρειο ημισφαίριο, που περιλαμβάνει και την χώρα μας ενώ την ίδια ώρα θα είναι ορατός και ο Αρης.
Οι Ωριωνίδες διαρκούν από τις αρχές Οκτωβρίου έως τα μέσα Νοεμβρίου. Την χώρα μας θα επισκεφτούν αυτό το Σαββατοκύριακο και θα φτάσουν στο μέγιστο σημείο τους λίγο πριν την ανατολή του ηλίου του Σαββάτου.

Αν θέλετε να απολαύσετε το εκπληκτικό θέαμα, προτιμήστε λοιπόν λίγο μετά τα μεσάνυχτα και πριν την αυγή. Αν ο ουρανός είναι καθαρός και δεν έχει σύννεφα τότε θα έχετε σίγουρα την δυνατότητα να κάνετε πολλές ευχές με τα αστέρια που θα πέφτουν...

Οι Ωριωνίδες πήραν το όνομά τους από τον αστερισμό του Ωρίωνα από όπου προέρχονται. Δημιουργούνται από υλικά, τα οποία έχει αφήσει πίσω του ο διάσημος κομήτης του Χάλεϊ.

Τα συγκεκριμένα "πεφταστέρια" συνήθως κινούνται με μεγάλη ταχύτητα έως 67 χιλιομέτρων το δευτερόλεπτο και αφήνουν έντονα ίχνη στον ουρανό.

Όμως άλλο ένα υπέροχο θέαμα θα είναι ορατό στον ουρανό. Κοντά στο μισογεμάτο φεγγάρι θα είναι και ο πλανήτης Αρης, με χρώμα πορτοκαλο-κίτρινο, περίπου δέκα μοίρες κάτω αριστερά από το δορυφόρο μας.

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Τα θαύματα του Χριστού

Συζητώντας με τους μαθητές για τα θαύματα του Χριστού βάζω τα παρακάτω βιντεάκια για να τα ξαναθυμηθούν με ευχάριστο τρόπο παρακολουθώντας τα κινούμενα σχέδια
Τα θαύματα του Ιησού μέρος 1ο


Τα θαύματα του Ιησού μέρος 2ο

Τα θαύματα του Ιησού μέρος 3ο

Τα θαύματα του Ιησού μέρος 4ο

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Θεαματική βροχή από πεφταστέρια το Σάββατο 8/10


Μια ακόμη «βροχή» από πεφταστέρια, οι Δρακοντίδες ή Ιακωβινίδες, θα σημειωθεί στους ουρανούς της Ελλάδας και του υπόλοιπου βόρειου ημισφαιρίου στις αρχές Οκτωβρίου, με κορύφωση το βράδυ του Σαββάτου, 8 Οκτωβρίου.
Οι αστρονόμοι προβλέπουν για φέτος σημαντική έξαρση δραστηριότητας, ορατή και από την Ελλάδα. Η χώρα μας θεωρείται ότι έχει προνομιακή διεθνώς γεωγραφική θέση για την παρατήρηση του φαινομένου.

Οι προβλέψεις των αστρονόμων δείχνουν ότι η βροχή από πεφταστέρια θα φτάσει στο ανώτατο σημείο της σε δύο ξεχωριστά «μέγιστα»: κατά τις 8 μ.μ. ώρα Ελλάδος με ένταση 60-100 διαττόντων την ώρα και, λίγο αργότερα, στις 11 μ.μ. ώρα Ελλάδας, οπότε αναμένονται από 500 μέχρι 800 (ακόμα και 1.000) διάττοντες ανά ώρα, στο βαθμό που οι κατά τόπους καιρικές συνθήκες επιτρέπουν την παρατήρηση. Κάθε «μέγιστο» θα διαρκέσει περίπου μία ώρα και η έξαρση αναμένεται να έχει λήξει το αργότερο έως την 1 π.μ. το πρωί της Κυριακής.

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Πως δημιουργούμε gmail

Αρχικά πηγαίνουμε στην ηλεκτρονική σελίδα http://www.google.gr
στο πάνω μέρος της σελίδας δίπλα από την λέξη Περισσότερα υπάρχει το Gmail
Κάντε κλικ πάνω του και εμφανίζεται η παρακάτω σελίδα

Πάνω δεξιά κάνουμε κλικ Δημιουργία Λογαριασμού
τότε ανοίγει η παρακάτω σελίδα

Συμπληρώστε την φόρμα και πατήστε στο κάτω μέρος στο Συμφωνώ Δημιουργήστε το λογαριασμό μου

Κάθε φορά που θα μπαίνετε στη σελίδα της www.google.gr και θα κάνετε κλικ στο Gmail, βάζοντας το username και το password(κωδικό) σας θε έχετε το δικό σας προσωπικό mail στον Παγκόσμιο ιστό.
Καλή επιτυχία

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Ο γύρος του κόσμου σε ένα λεπτό

Μπορεί ο φανταστικός χαρακτήρας του Ιούλιου Βερν, Phileas Fogg, να έκανε το γύρο του κόσμου σε 80 ημέρες, όμως το παρακάτω video δίνει τη δυνατότητα σε όλους να θαυμάσουν ολόκληρο τον πλανήτη γη σε ένα μόλις λεπτό.

Πρόκειται ουσιαστικά για φωτογραφίες του διεθνή διαστημικού σταθμού ISS, το οποίο ταξιδεύει πάνω από την επιφάνεια της γης με ταχύτητα 220 μιλίων.

Τις φωτογραφίες επεξεργάστηκε ο καθηγητής φυσικής Drake χρησιμοποιώντας 600 φωτογραφίες της γης που βρήκε στο διαδίκτυο. Μοντάροντάς τες δημιούργησε ένα video που διαρκεί 60 δευτερόλεπτα και δίνει τη δυνατότητα στον κάθε ένα να δει ολόκληρο τον πλανήτη σε ένα λεπτό.

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011


Αλπινιστές στίς Γαλλικές Άλπεις - Τραβέρσα
Φωτό: Catherine Karnow

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Ηλεκτρονική τάξη-Εφημερίδα του 8ου Δημοτικού σχολείου Θεσσαλονίκης

Η σελίδα που διαβάζετε είναι μια ηλεκτρονική δημοσίευση της εφημερίδας που η κατασκευή της ξεκίνησε πριν από χρόνια από τότε που ήμασταν τρίτη τάξη(2006-07). Τότε όλα μας φαίνονταν βουνό. Τώρα μετά από χρόνια και αφού βγάλαμε πια αρκετά τεύχη μας φαίνεται παιχνίδι. Ελπίζουμε να σας αρέσει.
Καλή ανάγνωση ΣΤ2 8 Δ. Σ. Θεσσαλονίκης.
Σχολικό έτος 2009-10 Δυστυχώς όμως ο χρόνος κύλισε γρήγορα και η χρονιά πέρασε. Απόφοιτοι πια του Δημοτικού σχολείου περνάμε την σκυτάλη της εφημερίδας μας, που από εφημερίδα της τάξης μας γίνεται πλέον από το σχολικό έτος 2010-11 εφημερίδα όλου του 8ου δημοτικού σχολείου Θεσσαλονίκης, στις υπόλοιπες τάξεις με μια ευχή Καλή Επιτυχία παιδιά και καλή συνέχεια, ελπίζουμε να αγαπήσετε την εφημερίδα μας όσο την αγαπήσαμε και εμείς.Οι μαθητές της ΣΤ2 τάξης.(2009-10)
Ηλεκτρονική τάξη.
Μετά το πέρασμα αρκετού χρόνου με την χρήση της Αστερόσκονης ως σχολικής εφημερίδας όπου οι μαθητές δημοσίευαν διάφορα θέματα, αποφασίσαμε να μετατρέψουμε το blog μας σε μια ηλεκτρονική τάξη. Στο ψηφιακό μας βήμα θα συνεχίσουν να δημοσιεύονται εργασίες και πληροφορίες των μαθητών αλλά και άλλα ενδιαφέροντα θέματα σχετικά με τα μαθήματα, ασκήσεις, χάρτες ιστορικοί, γεωγραφικοί και διάφορα άλλα σχετικά με την διδασκαλία. Ηλεκτρονική τάξη λοιπόν γιατί η μάθηση δεν σταματά στο σχολείο, ούτε περιορίζεται στους τοίχους των τάξεων.

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011


Εύχομαι σε όλους τους μαθητές της ΣΤ τάξης του σχολείου μας που φεύγουν για το Γυμνάσιο
ΚΑΛΌ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΉ ΠΡΌΟΔΟ
Ειδικά στους μαθητές της ΣΤ2 τάξης που περάσαμε αρκετές δημιουργικές ώρες μαζί αφιερώνω το παρακάτω ποίημα του Καβάφη
ΙΘΑΚΗ

Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι,
τέτοια στον δρόμο σου ποτέ σου δεν θα βρεις,
αν μέν' η σκέψις σου υψηλή, αν εκλεκτή
συγκίνησις το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει.
Τους Λαιστρυγόνας και του Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.

Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
Πολλά τα καλοκαιρινά πρωϊά να είναι
που με τι ευχαρίστηση, με τι χαρά
θα μπαίνει σε λιμένας πρωτοειδωμένους
να σταματήσεις σ' εμπορεία Φοινικικά,
και τες καλές πραγμάτειες ν' αποκτήσεις,
σεντέφια και κοράλλια, κεχριμπάρια κ' έβενους,
και ηδονικά μυρωδικά κάθε λογής,
όσο μπορείς πιο άφθονα ηδονικά μυρωδικά'
σε πόλεις Αιγυπτιακές πολλές να πας,
να μάθεις και να μάθεις απ' τους σπουδασμένους.

Πάντα στον νου σου νάχεις την Ιθάκη.
Το φθάσιμον εκεί είν' ο προορισμός σου.
Αλλά μη βιάζεις το ταξείδι διόλου.
Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει'
και γέρος πια ν' αράξεις στο νησί,
πλούσιος με όσα κέρδισες στο δρόμο,
μη προσδοκώντας πλούτη να σε δώσει η Ιθάκη.

Η Ιθάκη σ' έδωσε τ' ωραίο ταξείδι.
χωρίς αυτήν δεν θάβγαινες στον δρόμο.
Αλλά δε έχει να σε δώσει πια.

Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες οι Ιθάκες τι σημαίνουν.

Διαβάστε το με προσοχή, μην στέκεστε στις λέξεις. Προσπαθήστε να κατανοήσετε το νόημα πίσω από αυτές.
Καλό ταξίδι παιδιά..

Πηγές ενέργειας και οικολογία


Στα πλαίσια της πρακτική μας άσκησης πέντε φοιτητές, οι Θανάσης Μάττας, Γιάννης Στεφανίδης, Στέλλα Ξυδιά, Σοφία Παρχαρίδου και Γκιοκχάν Μολλά Ογλού αναλάβαμε την ΣΤ’2 τάξη του 8ο δημοτικού σχολείου Θεσσαλονίκης. Την τελευταία εβδομάδα της παραμονής μας στο σχολείο ασχοληθήκαμε με το θέμα ‘’πηγές ενέργειας και οικολογία’’. Ως τελικό προϊόν κατασκευάσαμε μία μακέτα: ‘’ χωριό παραγωγής ενέργειας’’. Ο ζήλος και η αφοσίωση που εκδήλωσαν τα παιδιά στις διδασκαλίες μας την εβδομάδα του project καθώς και η αισθητή αλλαγή στη διάθεση τους αποκαλύπτουν ευθέως ότι τα παιδιά αυτά πήραν τα πρώτα ερεθίσματα για να αρχίζουν να ονειρεύονται το σχολείο όπως το θέλουν. Το σχολείο τους. Το σχολείο που θα αγαπήσουν. Το σχολείο που τους αξίζει. Τους ευχαριστούμε θερμά γιατί μας βοήθησαν να κάνουμε το ίδιο.

Ο ΣΩΣΤΟΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ:



 Χρησιμοποιείστε οικολογικές λάμπες.
 Προτιμάτε να πηγαίνετε στο σχολείο με τα πόδια.
 Βγάζετε όλες τις συσκευές από τη πρίζα όταν δεν τις χρησιμοποιείτε.(Όταν οι συσκευές βρίσκονται σε αναμονή εξακολουθούν να καταναλώνουν ρεύμα)
 Κάντε δενδροφύτευση όποτε έχετε την ευκαιρία.
 Χρησιμοποιείτε ηλιακούς θερμοσίφωνες.
 Όταν πλένετε τα δόντια σας ή κάνετε μπάνιο κλείνετε το νερό που τρέχει άσκοπα.
 Προτιμάτε τα βιολογικά προϊόντα από τα ευρείας παραγωγής.
 Μαζεύετε τα σκουπίδια σας από την παραλία πριν φύγετε.
 Χρησιμοποιείτε ποδήλατο.
 Κάντε ανακύκλωση.
 Σβήνετε το φως όταν φεύγετε από ένα δωμάτιο.
 Χρησιμοποιείτε χάρτινες σακούλες αντί πλαστικές.
 Ανακυκλώνετε τις άδειες μπαταρίες στους ειδικούς κάδους.
 Προτιμάτε ανεμιστήρα από τα κλιματιστικά.

Επιμέλεια ΣΤ΄2



Αθλητισμός-Διατροφή-Γ τάξη

ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ… Η ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ»

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΛΑΖ «ΤΡΟΦΟΜΑΧΙΕΣ» (ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ)

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ «ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΩΝ ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΩΝ»

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

"Κι αν σου μιλώ με παραμύθια και παραβολές...είναι γιατί τ' ακούς γλυκύτερα..." Γ. Σεφέρης


Η ΦΥΛΑΚΗ...ΜΕΣΑ...ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ...!

Ένας άνθρωπος σ' ένα κελί στα υπόγεια ενός κάστρου...πολλά χρόνια δεν έχει επαφή με άλλους ελεύθερους ανθρώπους και έχει ένα όνειρο...να ζήσει ελεύθερος...!
Κάποια στιγμή, του ήρθε μία αναλαμπή και αποφάσισε να φύγει ''γνωρίζοντας'' ότι ήταν πολύ δύσκολο...κινδύνευε...να τον πιάσουν και να μην τα καταφέρει...επίσης ήταν πολύ πιθανό να χάσει και τη ζωή του...αλλά ήταν αποφασισμένος...!
Πήγε στην πόρτα να την σπάσει...αλλά καθώς την ακούμπησε...είδε ότι ήταν ''ανοιχτή''
...βγήκε έξω και άρχισε να ανεβαίνει τις σκάλες...λίγο πιο πάνω σ' ένα πλατύσκαλο...άκουσε και ''είδε'' τούς φρουρούς του...αλλά αυτοί δεν τον είδαν...!
Συνέχισε να ανεβαίνει...έχοντας φόβο.....αλλά τον τραβούσε το όνειρό του.....
...''είδε'' κ' άλλους φύλακες, κανείς δεν με σταμάτησε.......!!!
...πήρα θάρρος...ίσως δεν με έβλεπαν...ίσως δεν...υπήρχαν.......;
Ανέβηκα μέχρι επάνω και βγήκα...έξω, στον ελεύθερο κόσμο...ήμουν ελεύθερος...

Αθλητομάνια


Την τελευταία εβδομάδα διδασκαλίας των φοιτητριών στην τάξη μας, ασχοληθήκαμε με τη διεξαγωγή ενός πρότζεκτ σχετικά με τον αθλητισμό, κάνοντας διάφορες δραστηριότητες. Ασχοληθήκαμε με τα υποθέματα: Ατομικά και ομαδικά αθλήματα, ανθρώπινο σώμα, διατροφή, αθλητισμός-πρωταθλητισμός και ανθρώπινο σώμα. Συνεργαστήκαμε, συζητήσαμε και μάθαμε πράγματα για διάφορα θέματα που έχουν σχέση με τον αθλητισμό, όπως για τον τρόπο με τον οποίο εκτελούνται κάποια ομαδικά και ατομικά αθλήματα, τη σχέση των ανθρώπων με αυτά και την αξία των ομαδικών αθλημάτων, τις κατηγορίες τροφών και τον υγιεινό τρόπο ζωής, τους μυς του ανθρώπινου σώματος και τον ανθρώπινο σκελετό. Επίσης, μάθαμε για τη διαφορά αθλητισμού-πρωταθλητισμού και τον τρόπο με τον οποίο παίζεται το σκάκι, δημιουργώντας παράλληλα ένα δικό μας σκάκι και μελετώντας το θέμα των σχολικών αυλών, κατασκευάσαμε μια μακέτα στην οποία παρουσιάζουμε τη δική μας πρόταση για την αλλαγή της αυλής του σχολείου μας.
Ως τελικό αποτέλεσμα των δραστηριοτήτων μας ήταν η δημιουργία ενός περιοδικού με τον τίτλο «Αθλητομάνια», στο οποίο περιέχονται διάφορα άρθρα, κολάζ, παιχνίδια και διάφορες άλλες δικές μας δημιουργίες. Την τελευταία μέρα, παρουσιάσαμε το περιοδικό και τα εκθέματά μας στη δασκάλα μας και στους γονείς που ήρθαν στην παρουσίαση της τάξης μας.
Παρακάτω παρουσιάζουμε κάποιες φωτογραφίες από την παρουσίασή μας!!!

«Μουσείο Σοκολάτας»!!!


Είμαστε φοιτήτριες του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής εκπαίδευσης του Αριστοτελείου πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάναμε την πρακτική μας στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, στην τάξη Γ1. Στα πλαίσια της πρακτικής μας άσκησης δουλέψαμε με τα παιδιά με τη Μέθοδο project. Το θέμα μας ήταν η σοκολάτα και το τελικό μας προϊόν ένα πανέμορφο «Μουσείο Σοκολάτας»!!! Το θέμα χωρίστηκε σε πέντε ενότητες και η κάθε ομάδα ανέλαβε από μια. Οι ενότητες ήταν οι εξής :
 Η ιστορία της σοκολάτας και η διαφήμιση της.
 Τα είδη της σοκολάτα- δίκαιο εμπόριο (faretrade).
 Τα θετικά και τα αρνητικά της σοκολάτας.
 Συνταγές .
 Άλλες χρήσεις της σοκολάτας.
Τα παιδιά ήταν ενθουσιασμένα κατά την διάρκεια του project. Κάναμε πολλές δραστηριότητες, χειροτεχνίες, κατασκευές και ζωγραφιές!!! Επίσης μια ομάδα έκανε δραματοποίηση με θέμα «Το δικαστήριο της σοκολάτας»!!! Αυτό όμως που άρεσε περισσότερο στα παιδιά, και σίγουρα δεν το είχαν ξανακάνει, ήταν να μαγειρέψουν!!! Ετοίμασαν πολύ ωραία γλυκά με απίστευτό κέφι και χαρά!!
Στο «Μουσείο Σοκολάτας» καλέσαμε τους γονείς και μαθητές από το σχολείο για να παρουσιάσουν τα παιδιά όλα όσα είχαν ετοιμάσει!!
Ήταν εντυπωσιακό το πόση χαρά, ζωντάνια, ευχαρίστηση και υπερηφάνεια ένιωθαν τα παιδιά για τον εαυτό τους, για την ομάδα τους και για τη τάξη τους!!
Αυτή η εμπειρία μας στην τάξη του Γ1 θα μας μείνει αξέχαστη!! Όλα τα παιδιά ήταν καταπληκτικά και συνεργάστηκαν για ένα άψογο αποτέλεσμα!! Συγχαρητήρια!!!

Σας ευχαριστούμε πολύ!!!

Παπαδογιάννη Ελένη
Παγκίδου Κική
Πετκίδου Χριστίνα
Σπάσου Γεωργία
Χαριτοπούλου Ευτυχία

Μάιος, 2011

( Τα παιδιά της χορωδίας).


Μία σημαντική δραστηριότητα της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ είναι η Πρακτική Άσκηση Φοιτητών. Στα πλαίσια του Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης δίνεται η ευκαιρία στους φοιτητές του 4ου έτους να έρθουν σε άμεση επαφή με το αντικείμενο της επιστήμης τους, καθώς καλούνται να διδάξουν για διάστημα τριών εβδομάδων σε δημοτικά σχολεία εφαρμόζοντας διαφορετικές παιδαγωγικές μεθόδους ( ομαδοσυνεργατική, μετωπική και project). Ειδικότερα στη μέθοδο project, με τη βοήθεια των παιδιών έγινε επιλογή μιας θεματικής ενότητας( τέχνες) η οποία χωρίστηκε σε επιμέρους τμήματα και η κάθε φοιτήτρια ανέλαβε από μια ομάδα απ’ αυτές που είχαν σχηματίσει τα παιδιά. Αναλαμβάνοντας την υποκατηγορία της μουσικής σε συνεργασία με τα παιδιά δημιουργήσαμε κολάζ σχετικά με τα είδη μουσικής, κατασκευάσαμε μουσικά όργανα με τη χρήση καθημερινών υλικών και παρακολουθήσαμε ταινία με μουσικό θέμα ( Τα παιδιά της χορωδίας). Επίσης, ασχοληθήκαμε με βιβλία μουσικού περιεχομένου και προετοιμαστήκαμε πάνω σε διάφορα μουσικά κομμάτια ώστε όλα αυτά να τα παρουσιάσουμε και στις υπόλοιπες ομάδες την τελευταία μέρα μας στο σχολείο οργανώνοντας μια διαδραστική έκθεση. Απόρροια όλων αυτών ήταν οι μαθητές να καλλιεργήσουν τη συλλογικότητα και της συνεργασία, καθώς και να αξιοποιήσουν και να αναδείξουν τα ιδιαίτερα ταλέντα και τις δεξιότητές τους. Ταυτόχρονα, δίνοντας τους την ευκαιρία να παράξουν πρωτότυπο υλικό ενισχύθηκε η αυτοεκτίμησή και η αυτοπεποίθησή τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά το πέρας της όλης δραστηριότητας ένα μεγάλο χαμόγελο ήταν σχηματισμένο στα πρόσωπα όλων των παιδιών.

Η ομάδα της μουσικής


Σας ευχαριστώ πολύ για όλες τις όμορφες και δημιουργικές στιγμές που ζήσαμε μαζί. Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα και που συνεργαστήκαμε στην ομάδα της μουσικής. Σας εύχομαι καλή πρόοδο και να έχετε ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι.

Με αγάπη
Δασκάλα Γεωργία

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Φωτογραφία-Δ2









Την ομάδα που ασχολήθηκε με την φωτογραφία την αποτελούσαv ο Αναστάσης, η Έλενα, ο Εργκίς, η Κωνσταντίνα και ο Κωνσταντίνος. Μέσα από την περιήγηση μας στο κόσμο της φωτογραφίας μάθαμε για την καλλιτεχνική πλευρά της φωτογραφίας, την ιστορική της εξέλιξη και τα είδη της φωτογραφίας. Μάθαμε ακόμη πως λειτουργεί η φωτογραφική μηχανή, φτιάξαμε την δική μας φωτογραφική μηχανή «Οπής Καρφίτσας» και είδαμε πως αντιστρέφει τα είδωλα. Παίξαμε με τα διάφορα πλάνα, με το φως και την γωνία λήψης και φυσικά γίναμε φωτογράφοι και τραβήξαμε φωτογραφίες από το σχολείο μας.

Ανακύκλωση







Την τελευταία εβδομάδα της πρακτικής μας άσκησης, ασχοληθήκαμε με ένα θέμα που παρουσιάζει οικολογικό και κοινωνικό ενδιαφέρον: την ανακύκλωση! Στα πλαίσια αυτού του πρότζεκτ ενημερωθήκαμε, παίξαμε και κάναμε κατασκευές με σκοπό να περάσουμε ωραία και να ευαισθητοποιηθούμε πάνω σε θέματα ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης. Κοινός μας στόχος ήταν το στήσιμο μιας έκθεσης κατασκευών από ανακυκλώσιμα υλικά. Δεχτήκαμε στην τάξη μας –που ήταν ο χώρος της έκθεσης- παιδιά από άλλες τάξεις που ήρθαν να μας επισκεφτούν και να δουν το τελικό προϊόν της δουλειάς μας. Πάρτε κι εσείς μια γεύση…